Czytaj... .. ..


I made this widget at MyFlashFetish.com.

piątek, 19 lutego 2010

ZŁODZIEJKA!!!!!!!!!!!!!!!

lolka-wp-pl

To straszna złodziejka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zaproponowała mi doładowanie ss i się zgodziłam (niestety )
a po chwili jak się chcę zalogować to nie mogę, i wzięłam, że zapomniałam hasła, i mi wysłali e-mail`a z napisem że hasło to jakieś 9pduiw... coś takiego, i oczywiście się zalogowałam i miałam 9sd kasy. (wcześniej było 18 ) a później jak się znów zalogowałam, to miałam 0sd
jak się wściekłam!!!!! zgłosiłam ją do admina, zablokowałam, ale cóż... mam za swoje! Trzeba było nie podawać hasła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UWAŻAJCIE NA NIĄ!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będziesz jedną z tych osób, które wiedzą, że klawiatury palców nie zjedzą ! ; p